Veelgestelde vragen

Coronavirus
  • Kunnen meerdere huishoudens in één accommodatie verblijven?

    U bent van harte welkom om met meerdere huishoudens in 1 accommodatie te verblijven, mits 1,5 meter tussen huishoudens gehouden wordt. Onder een huishouden verstaan we echtgenoten, geregistreerde partners of andere levensgezellen en ouders, grootouders en kinderen, voor zover zij op één adres wonen.

  • Wat te doen bij Corona klachten tijdens uw verblijf?

    Mochten u of uw reisgenoten tijdens het verblijf op ons resort koorts hebben en/of ademhalingsproblemen ondervinden, volg dan altijd de richtlijnen van het RIVM en neem contact op met de Receptie. Blijf met uw gehele reisgezelschap binnen totdat medische instanties u hebben onderzocht en aangeven hebben dat er geen besmettingsgevaar is.

  • Is het verplicht om een mondkapje te dragen op het Resort?

    De veiligheid van onze gasten en medewerkers staat voorop. Daarom vragen wij u om gehoor te geven aan de landelijke verplichting om mondkapjes te dragen in publieke binnenruimtes. Dat geldt voor iedereen ouder dan twaalf jaar. Wij hopen op uw begrip.

Meer vragen
Reserveren en betalen Meer vragen
Uw verblijf wijzigen of annuleren
  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren en welke gevolgen heeft dit?

    U kunt uw reservering annuleren via het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Houd uw reserveringsnummer bij de hand.

    Binnen 14 dagen na het maken van de reservering, kan de reservering kosteloos worden geannuleerd tenzij de reservering 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf is gedaan. Indien er reeds een betaling is gedaan met een recreatie-voucher, wordt de terugbetaling ook gedaan middels een recreatie-voucher.
    De kosten in geval van annuleren na 14 dagen na het maken van de reservering zijn tot 28 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom en bij annulering vanaf de 28e dag voor aankomst 100%. Na 14 dagen is de reservering wettelijk definitief.

    Het is raadzaam bij boeking een annuleringsverzekering af te sluiten. Kijk voor alle polisvoorwaarden bij de Annuleringsverzekering. U kunt deze Annuleringsverzekering tot 7 dagen na reservering en tot maximaal 30 dagen voor aankomst afsluiten.

  • Mijn persoonsgegevens kloppen niet in de reservering. Wat moet ik doen?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om u uw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van uw adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

    Indien u uw naam wilt wijzigen in mijn account: U kunt uw naam in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen op uw account.

    Indien u uw naam wilt wijzigen in mijn reservering: U kunt dit alleen telefonisch laten wijzigen. Op dit moment kunt u uw naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen door het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

     

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/ of arrangementen bijboeken?

    Indien u, na de totstandkoming van de overeenkomst wijzigingen in de overeenkomst wenst aan te brengen is Hof van Saksen niet verplicht die te accepteren. Het is ter vrije keuze aan Hof van Saksen om te bepalen of en in hoeverre die wijzigingen worden geaccepteerd. Wijzigingen van aankomstdatum en/of locatie vanaf 28 dagen voor aankomst zijn niet toegestaan. In deze gevallen gelden de annuleringskosten. Wanneer u een arrangement wenst toe te voegen aan uw reservering of informatie wilt over het wijzigen van een reservering, kunt u telefonisch contact opnemen met het Contact Center, tel. 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

Meer vragen
Mijn Hof van Saksen account
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten?' klikt. 

  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

    Indien u nog geen account heeft, kunt u deze aanmaken door de volgende stappen te volgen:
    - Maak een account aan via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.
    - Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'.
    - Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'.
    - U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

    Heeft u al een account en krijgt u een melding te zien? Neem dan contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

     

  • Waar vind ik de factuur?

    De factuur is niet online zichtbaar. U vindt uw factuur in uw reserveringsbevestiging die u via de e-mail van ons heeft ontvangen. 

Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen. Is dit mogelijk?

    De maatregelen van de overheid en het RIVM om het coronavirus te bestrijden worden nauw in de gaten gehouden. Hierdoor kunt u op dit moment helaas geen visite ontvangen tijdens uw verblijf op het resort. 

  • Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?

    Afhankelijk van beschikbaarheid kunt u uw verblijf verlengen. Dit kunt u tijdens uw verblijf bij de Receptie doen of voor aankomst telefonisch doorgeven aan het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

  • Wordt er een borgsom gevraagd bij aankomst?

    Het resort is gerechtigd om een borgsom te vragen van maximaal € 500. In de meeste gevallen zult u hier van te voren van op de hoogte worden gesteld door het resort. Dit staat tevens opgenomen in de Algemene Voorwaarden. Wanneer u vooraf wenst te weten of er een borgsom gevraagd wordt, adviseren wij u om contact op te nemen met de Receptie.

Meer vragen
Praktisch tijdens uw verblijf
  • Ik kom met het openbaar vervoer kan dit?

    Komt u met het openbaar vervoer? Neem dan vanaf Station Assen bus 24 richting Stadskanaal en stap uit bij halte Veldweg in Nooitgedacht. Vanaf de halte loopt u 50 meter terug en gaat linksaf de Veldweg op. Van daaraf is het nog 5 minuten rechtdoor lopen naar Hof van Saksen. 

    Vanaf Assen neemt u buslijn 21 richting Emmen. U stapt uit in Nooitgedacht, bij halte "Marwijksoord". Vanaf de halte steekt u de weg over en loopt de Veldweg op. Het resort is dan nog 10 minuten rechtdoor lopen.

     

  • Kan ik mijn elektrische auto opladen?

    Op het resort hebben we twee elektrische laadpalen. Op de parkeerplaats ‘P1’ en ‘daggasten’ is een elektrische laadpaal aanwezig. Hier kunnen twee auto’s opgeladen worden. Gebruik van deze laadpalen is alleen mogelijk met een sleutel verkrijgbaar bij de Receptie en bij betaling van € 50,00 borg. Laden is op basis van beschikbaarheid.

  • Kunnen we parkeren bij de accommodatie?

    Om het authentieke karakter van de Saksische boerderijen geheel tot zijn recht te laten komen, is Hof van Saksen autoluw. Na het uitladen bij uw accommodatie parkeert u uw auto op de centrale parkeerplaatsen P1, P2, P3 of P4. Bent u mindervalide en heeft u hiervoor een verklaring? Meldt u zich dan bij de Receptie voor een parkeerontheffing. U kunt dan gebruikmaken van de daarvoor aangewezen mindervaliden parkeerplaatsen.

Meer vragen
Overige onderwerpen
  • Kan ik Hof van Saksen vinden via social media?

    Hof van Saksen is actief op verschillende social media kanalen zoals Instagram en Facebook. Zo kunt u ons op verschillende manieren laten weten wat u van onze dienstverlening en producten vindt. Stel gerust vragen, geef advies, deel uw ervaring of vakantiefoto’s en video’s op verschillende social media. 

  • Kan ik een adreswijziging doorgeven?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om u uw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van uw adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

  • Kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

    Wanneer u hier klikt, kunt u zich direct aanmelden voor onze nieuwsbrief. Als u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvangt u ook een aantal commerciële e-mails ter voorbereiding op uw verblijf op Hof van Saksen.

Meer vragen
Giftcard
  • Hoe is mijn Landal giftcard verpakt?

    Wanneer u een giftcard heeft besteld die u per post ontvangt, is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met het Contact Center via het telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke kosten).

     

  • Tot hoelang van te voren kan ik een Landal giftcard bestellen?

    Wanneer de Landal Giftcard op maandag vóór 17.00 uur wordt besteld, is deze dinsdag in huis. Wanneer de Landal Giftcard op zaterdag wordt besteld, wordt deze op dinsdag bezorgd.

Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Hof van Saksen App

Haal alles uit uw verblijf! Met de Hof van Saksen App heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. Ontdek wat er allemaal te doen is op en rond het resort, bekijk de menukaarten van onze restaurants of bekijk de resortplattegrond.

Praktisch

Adres

Hof van Saksen
Borgerderstraat 12
9449 PA Nooitgedacht Nederland

receptie@hofvansaksen.nl 

  

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Zo bent u altijd op de hoogte van de beste aanbiedingen, geweldige last minutes en nieuws over ons resort.

Aanmelden

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417