Na je verblijf
Ondanks de zorg en de inspanning kun je een klacht hebben met betrekking tot het verblijf op Hof van Saksen. Deze klacht dien je in eerste instantie ter plaatse bij de receptie te melden zodat de mogelijkheid kan worden geboden om de klacht ter plaatse op te lossen.
Indien een klacht, ondanks de inspanningen van het resort niet naar tevredenheid is opgelost, dan heb je uiterlijk 1 maand na vertrek van het resort van het verblijf de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen bij:
Hof van Saksen
Afdeling Gastenservice
Postbus 21
9450 AA Rolde
of per email naar gastenservice@hofvansaksen.nl o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatie nummer. De klacht zal dan met de grootste zorg worden behandeld.
Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Mocht deze oplossing ook niet tot tevredenheid leiden, dan heb je tot uiterlijk 3 maanden na vertrek van het resort de gelegenheid de klacht te laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie in Den Haag dan wel de klacht voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter. De beslissing van deze commissie heeft de kracht van een bindend advies.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze Algemene Voorwaarden.
Indien een klacht, ondanks de inspanningen van het resort niet naar tevredenheid is opgelost, dan heb je uiterlijk 1 maand na vertrek van het resort van het verblijf de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen bij:
Hof van Saksen
Afdeling Gastenservice
Postbus 21
9450 AA Rolde
of per email naar gastenservice@hofvansaksen.nl o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatie nummer. De klacht zal dan met de grootste zorg worden behandeld.
Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Mocht deze oplossing ook niet tot tevredenheid leiden, dan heb je tot uiterlijk 3 maanden na vertrek van het resort de gelegenheid de klacht te laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie in Den Haag dan wel de klacht voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter. De beslissing van deze commissie heeft de kracht van een bindend advies.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze Algemene Voorwaarden.
Wat vervelend! Vul dit formulier in en wij gaan graag voor je op zoek.
Je mag tot uiterlijk 10.30 uur in de accommodatie blijven. De hele dag mag je nog wel gebruik maken van de faciliteiten op het resort, hiervoor kan je bij de receptie een dagpas ophalen.
Het is natuurlijk jammer om weer weg te gaan en daarom maken we het vertrek zo makkelijk mogelijk. Je hoeft aan het einde van je vakantie niet meer langs de receptie. Laat de boerderijpassen achter in de accommodatie en Check uit via de app onder ‘Boekingen’ Geef daar je uitcheckmoment vast door. Voordat je vertrekt zou het ons erg helpen als je nog een aantal zaken regelt. Loop de schoonmaak checklist uit de app na! Even het afval wegbrengen, de vaatwasser aanzetten en uiterlijk om 10.30 uur de accommodatie verlaten. Voordat je de deur uit gaat, zorg dat je niks achterlaat. Wij regelen de rest! Op de dag van vertrek kun je de gehele dag nog gebruik maken van onze faciliteiten. Zo vertrek je na een ontspannen verblijf ook in alle rust naar huis.
Ten eerste geef je via de Hof van Saksen app gemakkelijk jouw vertrek tijd door. Dit kan ook als het al een dag eerder is, dat vinden wij ook fijn om te weten. Voordat je vertrekt is het fijn als je de vaatwasser aan kunt zetten en het afval weggooit in de daarvoor bestemde bakken. Je kunt de ramen op een kiepstand laten, de lampen uitdoen en dan de deur achter je sluiten. Het bedlinnen hoef je niet af te halen. Je mag de auto parkeren bij de accommodatie om de spullen weer in te laden. De boerderijpassen worden weer hergeberuikt en kun je achterlaten in de accommodatie.
Ja, afhankelijk van de beschikbaarheid is het mogelijk om een late check-out te boeken. Neem voor de mogelijkheden contact op met de receptie van het resort.