Ik heb een vraag over:

Bestellen

Ik heb een giftcard ontvangen per e-mail, maar ik ben deze kwijt. En nu?
Vervelend! Laat via de onderstaande knop je gegevens achter en wij sturen de giftcard opnieuw naar je op. Geef bij 'opmerkingen' ook het ordernummer aan van je giftcard. Dit nummer kun je vinden in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. Kun je de mail niet vinden? Het ordernummer vind je ook terug op het bankafschrift van de rekening waarmee de giftcard is betaald.
Giftcard opnieuw aanvragen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe is mijn Landal giftcard verpakt?
Wanneer je een giftcard bestelt die je per post ontvangt, is de kaart verpakt in een leaflet en je ontvangt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over de bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst of deze e-mail in de ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij je contact op te nemen met het Contact Center via het telefoonnummer <SPAN STYLE="white-space: nowrap;">+31-(0)70 300 35 01</SPAN>.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Tot hoelang van te voren kan ik een Landal giftcard bestellen?
Wanneer de Landal Giftcard op maandag vóór 17.00 uur wordt besteld, is deze dinsdag in huis. Wanneer de Landal Giftcard op zaterdag wordt besteld, wordt deze op dinsdag bezorgd.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar koop ik een Landal giftcard?
Hof van Saksen is onderdeel van Landal GreenParks. Daarom is het resort inbegrepen in deze giftcard. De Landal Giftcard kun je hier kopen. Je kunt een bedrag kiezen tussen € 5,00 en € 150,00. Er zijn giftcards die we per post versturen of digitale giftcards die we per e-mail opsturen naar de ontvanger.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Landal giftcard ook tijdens mijn verblijf op het resort gebruiken?
Helaas is dit niet mogelijk. Je kunt wel een cadeaubon kopen bij de receptie. Deze cadeaubon is te besteden op Hof van Saksen bij één van de restaurants, Spa & Wellness, Noordermarkt, Gift & Fashion Shop, Fietsverhuur en de Knutsel-, Kook-, Mode- en Techniek Academie. Leuk om als cadeau te geven. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Betalen

Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail van de bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst of deze e-mail in de ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij je contact op te nemen met het Contact Center via het telefoonnummer <SPAN STYLE="white-space: nowrap;">+31-(0)70 300 35 01</SPAN>.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?
Kun je geen giftcard bestellen omdat de betaling niet lukt? Neem dan contact op met het Contact Center via het telefoonnummer <SPAN STYLE="white-space: nowrap;">+31-(0)70 300 35 01</SPAN>.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn giftcard ook met creditcard betalen?
Je kunt met een Visa of met een Mastercard betalen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 2,40.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Activeren en verzilveren

Hoe kan ik mijn giftcard activeren?
Het saldo op de giftcard is voor de veiligheid nog niet geactiveerd als de bestelling wordt verstuurd. Dit kun je zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die je via e-mail ontvangt. Klik op giftcard activeren en voer het nummer van de giftcard en de activatiecode in. De giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe wissel ik een Landal giftcard in?
Je boekt een vakantie online. Bij de betaalopties wissel je de giftcard in. Dat doe je door het kaartnummer en veiligheidscode van de giftcard in te vullen. De veiligheidscode op de fysieke giftcard vind je achter de kraslaag op de achterkant van de kaart. Het tegoed van de giftcard wordt daarna automatisch verrekend.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als mijn kaart niet werkt?
Activeer de giftcard. Dit kun je zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die je via e-mail ontvangt. Klik op giftcard activeren en voer het nummer van de giftcard en de activatiecode in. De giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik. Werkt de kaart na het activeren nog steeds niet? Dan vragen wij je om contact op te nemen met het Contact Center via het telefoonnummer <SPAN STYLE="white-space: nowrap;">+31-(0)70 300 35 01</SPAN>.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Moet ik een Landal giftcard in één keer besteden?
Nee, dat is niet nodig. De restwaarde op de giftcard wordt bewaard en kan bij een volgend verblijf opnieuw besteedt worden. Het saldo van de giftcard kun je hier checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het (resterende) saldo van mijn Landal giftcard?
Het saldo van de giftcard kun je hier checken.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als ik geen code per mail heb ontvangen om mijn giftcard te activeren?
Voor een gitcard per post ontvang je een activatiecode per mail. Kun je de activatiecode niet vinden, check dan voor de zekerheid je ongewenste e-mail. Heb je ook daar geen activatiecode ontvangen? Vraag dan via onderstaande link opnieuw de code op. Geef bij 'opmerkingen' ook het ordernummer aan van je giftcard. Digitale giftcards hoef je niet te activeren en zijn direct klaar voor gebruik.
Activatiecode opvragen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.