Ik heb een vraag over:

Voorwaarden

Hoe oud moet ik zijn om een reservering te mogen maken bij Landal GreenParks?
We nemen alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan 18 zijn dan ook niet geldig. We behouden ons het recht om zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren of speciale voorwaarden hieraan te stellen. Hof van Saksen is een uniek familieresort in de Drentse natuur. In verband met het behoud van het rustige en familiaire karakter is het resort niet geschikt voor groepen jongeren t/m 25 jaar en gelden er strikte huisregels. Voorafgaand aan het verblijf kunnen we een borgsom vragen die maximaal het totale bedrag van je boeking per accommodatie bedraagt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks?
Via onderstaande link vind je de algemene voorwaarden van Landal GreenParks.
Algemene voorwaarden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Hof van Saksen is onderdeel van Landal GreenParks. Wanneer je een boeking maakt om op één van onze parken te verblijven, hebben wij bepaalde gegevens van je nodig. Ook in andere gevallen, zoals bij informatieaanvragen, administratie rond prijsvragen en het bezoeken van onze websites, verwerken wij gegevens. Hierbij maken wij gebruik van externe partijen die bepaalde persoonsgegevens ontvangen en namens ons verwerken. Dit gebeurt bijvoorbeeld voor de verzending van e-mails of het verwerken van onze gastenenquête. Maak je een boeking? Dan worden je gegevens gedeeld met het park waar je verblijft. In de Privacy Notice staat uitgebreid beschreven welke gegevens wij kunnen verwerken en wat wij daar mee doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Reserveringen

Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?
Je kunt via de site maximaal 4 accommodaties boeken. Je kunt voor het boeken van meerdere accommodaties (tot 9 accommodaties) ook telefonisch reserveren via het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Voor reserveringen boven de 9 accommodaties kun je terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is 088 - 205 98 88 (lokaal tarief). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?
Indien Hof van Saksen de reservering in behandeling neemt, zendt Hof van Saksen je per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dien je direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks. Ben je binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, check dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan kun je contact opnemen met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Maak je hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op de reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of jouw e-mailadres correct is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn reserveringsbevestiging per post thuisgestuurd krijgen?
Nee, Hof van Saksen stuurt je alleen een reserveringsbevestiging per e-mail, zodat je direct na het vastleggen van de reservering de bevestigingsdocumenten ontvangt. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Je ontvangt de reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na het vastleggen van de reservering per e-mail. Indien je deze bevestiging kwijt bent geraakt, verzoeken wij je om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Wij zullen vervolgens de reserveringsbevestiging opnieuw naar je sturen per e-mail. Je dient deze goed te bewaren en (digitaal)  mee te brengen naar het resort.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Indien Hof van Saksen de reservering in behandeling neemt, zendt Hof van Saksen je per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dien je direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen doorgegeven te worden aan Hof van Saksen. Neem hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Acties en aanbiedingen

Hoe kan ik reserveren met een kortingsbon?
Mocht je van een kortingsbon gebruik willen maken, dan dien je altijd de actiecode te vermelden die hierop vermeld staat. Voor reserveringen neem je contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een aanbieding of last minute telefonisch reserveren?
Mocht je van een aanbieding gebruik willen maken, dan kun je dat direct online reserveren. Doet je dat toch liever telefonisch, vermeld dan altijd een actiecode. Deze wordt genoemd bij de omschrijving van de aanbieding.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Extra's en arrangementen

Welke arrangementen kan ik reserveren?
Geniet van de vele extra pakketten en services om het verblijf zo aangenaam en compleet mogelijk te maken. Je hebt de keuze uit verschillende arrangementen. Bekijk deze mogelijkheden en reserveer direct. Bekijk alle mogelijkheden
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn boodschappen online bestellen?
Maak het verblijf nog prettiger en bestel de boodschappen vanuit huis. Wij zorgen ervoor dat de boodschappen bij aankomst op Hof van Saksen in de accommodatie staan. Bekijk onze webshop om de online boodschappen te doen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Meer pakketten

Is er bedlinnen aanwezig in de accommodatie?
De bedden zijn bij aankomst voor je opgemaakt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er een keukendoekenpakket aanwezig in de accommodatie?
Er is standaard één theedoek en één keukendoek aanwezig in de accommodatie. Ook ligt er een servicepakket voor je klaar dat bestaat uit afwasmiddel, vaatwastabletten, vaatdoek en afwasborstel.  
Voor € 5,95 kun je een extra keukendoekenpakket reserveren.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er een handdoekenpakket aanwezig in de accommodatie?
Handdoeken hoef je niet mee te nemen, er liggen twee handdoeken p.p. voor je klaar in de accommodatie. Een extra handdoekenpakket kunt reserveren voor € 6,95 per persoon. Het pakket bestaat uit twee grote luxe handdoeken (70 x 140 cm) per persoon.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer zijn de schoolvakanties en feestdagen precies?
Wij hebben een overzicht van de landelijke schoolvakanties en feestdagen gemaakt.
De voorjaars-, mei-, herfst- en kerstvakantie zijn adviesdata van het Ministerie van Onderwijs. Informeer bij de school van je kind(eren) of de onderstaande periodes inderdaad gelden.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Betalen

Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?
Als je vanuit “Mijn reservering” betaald hebt via iDeal, PayPal of Credit Card, ontvang je een betalingsbevestiging via e-mail. Als je betaald hebt via een elektronische overboeking, ontvangt je géén betalingsbevestiging. Je kunt de reservering online bekijken via de reserveringsbevestiging. Ook kun je de reservering bekijken in je account. Log in en voeg direct de reservering toe. Het reserveringsnummer vind je in het reserveringsbevestiging, die je hebt ontvangen per e-mail. Wanneer je nog niet hebt betaald ontvang je een bericht van ons. Helaas is het nog niet mogelijk om groepsboekingen online te bekijken en online te betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Je ontvangt de reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na het vastleggen van de reservering per e-mail. Indien je deze bevestiging kwijt bent geraakt, verzoeken wij je om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Wij zullen vervolgens de reserveringsbevestiging opnieuw naar je sturen per e-mail. Je dient deze goed te bewaren en (digitaal) mee te brengen naar het resort.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Indien Landal GreenParks de reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dien je direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neem hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
Bij het maken van een reservering vragen wij je om een aanbetaling te doen van 30% van het totaal te betalen bedrag.
Het restant bedrag van het totaal te betalen bedrag dient te zijn ontvangen door Hof van Saksen uiterlijk 8 weken voor de dag van aankomst op het park zoals staat aangegeven in de bevestiging van de reservering. Bij reservering binnen 8 weken voor aanvang van het verblijf dien je direct het totale bedrag te betalen.

Hof van Saksen is onderdeel van Landal GreenParks daarom verwijzen wij je voor een volledig overzicht van alle betalingsvoorwaarden door naar de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is online betalen veilig?
Voor Landal GreenParks en Hof van Saksen is veiligheid erg belangrijk. Wij behandelen gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. Wij verzorgen dit door:
- Samenwerking met een betrouwbare partner als Ingenico.
- Gebruik te maken van een beveiligde omgeving voor het reserveringsproces inclusief het betalingsgedeelte.
- Gebruik te maken van een Secure Socket Layer (SSL)* om persoonlijke informatie te beschermen tijdens het versturen van gegevens via Internet. Je kunt dit zien door het verschijnen van een hangslotje rechtsonder in het scherm op het moment dat je in het online betaalgedeelte bent. 

* SSL is een industrie standaard die wordt ondersteund door webbrowsers van onder andere Microsoft, Firefox (Mozilla), Google, Apple en Opera. Wij gebruiken het om je credit card of andere betaalgegevens, naam, adres en andere persoonlijke informatie volledig versleuteld (encrypted) over internet te verzenden zonder dat een andere persoon achter deze gegevens kan komen.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.