Ik heb een vraag over:

Over de accommodatie

Waar kan ik het huisnummer van mijn geboekte accommodatie vinden?
Bij aankomst op het resort wordt het huisnummer definitief gemaakt. Wil je al eerder het huisnummer weten? Dat kan! Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de app en in je account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik details over de inrichting van mijn accommodatie?
De makkelijkste manier om details over de inrichting te vinden is via jouw account. Klik op de boeking en boven aan de pagina vind je al snel de knop 'Mijn accommodatie'. Of kijk in de Hof van Saksen app, hier vind je jouw accommodatie onder 'Reserveringsdetails' en dan 'Mijn accommodatie'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er afwasmiddel, wc-papier en koffie aanwezig in de accommodatie?
Wanneer je aankomt in de accommodatie is hier standaard een handdoeken- en keukendoekenpakket, wc papier en een servicepakket aanwezig. Hierin vind je o.a. een klein flesje afwasmiddel, sponsje, vuilniszak, vaatdoekje en vaatwastabletten. Voor de verdere boodschappen kun je terecht bij de Noordermarkt. In de accommodaties is ook een koffie- en theepakket (Nespresso cupjes, theezakjes en melk en suiker) aanwezig.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er een handdoekenpakket aanwezig in de accommodatie?
Handdoeken hoef je niet mee te nemen, er liggen 2 handdoeken per persoon voor je klaar in de accommodatie. Wil je extra handdoeken bestellen? Dat kan onder 'extra's', in je account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de accommodatie?
In de omschrijving van de accommodatie staat aangegeven voor hoeveel personen de accommodatie geschikt is. Dit aantal komt overeen met het aantal beschikbare bedden in de accommodatie en is het maximaal aantal toegestane personen. Vanwege veiligheidsvoorschriften is het niet mogelijk meer personen te accepteren. Er kunnen dus geen extra slaapplaatsen in de accommodatie gerealiseerd worden. Een kind onder de 3 jaar wordt wel als extra persoon geaccepteerd (tenzij anders aangegeven). Het kind kan dan in een kinderbedje slapen. Er is slechts één kindje in een kinderbedje toegestaan per accommodatie (tenzij anders aangegeven).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er bedlinnen aanwezig in de accommodatie?
Ja, bedlinnen is aanwezig in de accommodatie en de bedden zijn bij aankomst voor je opgemaakt. Dat is pas echt vakantie!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat wordt er bedoeld met kinderbedlinnen?
Als je hebt aangegeven dat je gebruik wilt maken van een kinderbed, dan zorgen wij voor het kinderbedlinnen. Zo zorgen we ervoor dat het matras van het kinderbed schoon wordt afgedekt met een onderlaken, dat geheel onder het matras zit. In het pakket zit ook een kinderdeck (dekentje incl. hoeslaken dat aan elkaar vastzit) die je kunt gebruiken. Natuurlijk kun je ook zelf een dekentje of slaapzak meenemen voor de baby. Het kinderbedlinnen is wel verplicht, zodat er altijd een hoeslaken aanwezig is voor de hygiene. Houd er rekening mee dat voor het kinderbedlinnen ook kosten worden berekend.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat wordt er precies bedoeld met een kinderbed?
Een kinderbed is een bed van 1.20 x 0.60 m en geschikt voor de allerkleinsten (geschikt voor kids tot 3 jaar). Dit kan een campingbed of houten ledikant zijn. Per accommodatie kun je zien wat voor soort kinderbed er aanwezig is. Kinderen vanaf 3 jaar slapen in een eenpersoonsbed. Geef bij het maken van je boeking aan of je gebruik wilt maken van een kinderbed, dan zorgen wij voor het kinderbedlinnen. Houd er rekening mee dat voor het kinderbedlinnen ook kosten worden berekend. 

Let op: in de Newborn (4CEN) en 4-persoons kinderboerderij (4CK) staan standaard een houten ledikant. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Vooraf regelen

Hoe geef ik door welke bedden ik wil laten opmaken?
Heb je extra beddenopmaak bijgeboekt? Geef dan hier aan hoe veel bedden je opgemaakt wilt hebben. Standaard wordt het tweepersoonsbed opgemaakt en afhankelijk van het aantal personen waarmee je komt ook de andere bedden. Heb je andere voorkeuren? Bekijk dan de indeling van de accommodatie op de pagina van het park. Geef via de onderstaande link je voorkeur door voor de opgemaakte bedden. Gebruik hiervoor het opmerkingenveld.
Geef de bedden door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een fiets te huren op het resort?
Ja, dat is mogelijk! Op het resort is een fietsverhuur aanwezig met een ruim assortiment fietsen. De fietsverhuur is dagelijks geopend. In de Hof van Saksen App vind je openingstijden en kun je direct een fiets reserveren.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar moet ik aan denken voordat ik het resort bezoek?
De voorpret voor jouw verblijf begint met het downloaden de Hof van Saksen app. Hierin maak je eenvoudig een openstaande betaling in orde, vul je jouw reisgezelschap in en kan je jouw aankomst- en vertrektijd doorgeven. Zo check je gemakkelijk in vanuit huis en kan je inspiratie opdoen. 2 weken voor aankomst op het resort is het activiteitenprogramma zichtbaar, kun je in een van onze restaurants een tafel reserveren of behandeling in de Spa & Wellness boeken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn boodschappen vooraf bestellen?
Als je een boeking hebt gemaakt, kun je tot 2 dagen voordat je aankomt alvast boodschappen bestellen. Deze bestel je gemakkelijk via de Hof van Saksen app. De bestelknop staat al voor je klaar in het startscherm van de app, dat is makkelijk!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke arrangementen kan ik bij boeken?
Jouw vakantie wil je natuurlijk helemaal ontspannen beleven. Om hieraan bij te dragen bieden wij verschillende leuke en handige arrangementen. Zo maak je jouw verblijf nog smakelijker door het bijboeken van het ontbijtbuffet of het uit- en thuisarrangement. Of maak je het helemaal gezellig met het feestpakket. Ook boek je gemakkelijk extra handdoeken bij. Op onze arrangementenpagina vind je meer informatie en alle prijzen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe geef ik door welke dag ik wil gourmetten?
Heb je een gourmetarrangement bijgeboekt voor tijdens je verblijf? Geef dan via onderstaande link aan ons door wanneer je hier gebruik van wilt maken, dit horen wij graag maximaal één dag van tevoren vóór 12:00 uur.
Datum doorgeven Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Aankomst op het resort

Moet ik een borgsom betalen bij aankomst?
Het kan zijn dat we om een borgsom vragen, dit is een bedrag van max. € 500. In de meeste gevallen informeren we je hierover voordat je verblijf plaatsvindt. Ben je hier niet over geïnformeerd, maar wil je dit wel graag vooraf weten? Neem dan contact op met onze receptie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook eerder inchecken of aankomen?
De geboekte accommodatie staat vanaf 16.00 uur voor je klaar. De kinderboerderijen (4CK, 4CEK, 6CK, 6CEK, 8CK en 10CEK) en Newborn (4CEN) staan om 15.00 uur voor je klaar. Je kunt niet eerder inchecken dan de aangegeven tijden, dit komt omdat we voor die tijd druk bezig om ervoor te zorgen dat jouw accommodatie schoon en fris is! Je bent wel van harte welkom om al gebruik te maken van onze faciliteiten. Vanaf 12.00 uur kun je een dagpas ophalen bij de receptie. Of ontdek alvast de omgeving!

We maken gebruik van een digitale sleutel. Houd de app op de dag van aankomst goed in de gaten. Wanneer de sleutel groen kleurt, is hij klaar voor gebruik. Je hoeft niet langs de receptie en jouw vakantie kan meteen beginnen!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik red het niet om voor sluitingstijd van de receptie aan te komen. Wat moet ik doen?
Geen zorgen. De receptie is dagelijks geopend tot 21.00 uur. Verwacht je later aan te komen? Dat is geen probleem. We maken gebruik van een digitale sleutel. Houd de app op de dag van aankomst goed in de gaten. Wanneer de sleutel groen kleurt, is hij klaar voor gebruik. Je hoeft niet langs de receptie en jouw vakantie kan meteen beginnen! Bij problemen kan je je altijd melden bij de beveiliging die 24/7 op het park is. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik laten zien als ik wil inchecken op het park?
Inchecken kan al wanneer je nog thuis bent. Dit doe je via jouw account of in de Hof van Saksen app. Hier doorloop je alle stappen. Zo betaal je het resterende bedrag, vul je jouw reisgezelschap in en kan je jouw aankomsttijd doorgeven. Dat is handig! Dan kan je in één keer doorrijden naar jouw accommodatie bij aankomst om 16:00 op het resort.  
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook inchecken op het resort, als ik niet de hoofdboeker ben?
De hoofdboeker hoeft niet zelf aanwezig te zijn bij het inchecken. In dat geval ontvangen wij graag via de onderstaande link de gegevens van je boeking. Geef bij 'opmerkingen' de naam, het e-mailadres en telefoonnummer door van degene die in plaats van de hoofdboeker komt inchecken. Wij geven dit dan door aan het resort.
Wijzig inchecker Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.