Hebben jullie mijn betaling ontvangen?
In je account en in de Hof van Saksen-app kun je direct zien of je betaling is verwerkt. Is het na 3 werkdagen nog niet duidelijk of je betaling bij ons goed binnen is gekomen? Laat het ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Controleer of jouw betaling binnen is gekomen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard, hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kies je voor 'ik heb een giftcard', hierna vul je het kaartnummer en de veiligheidscode in. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard. Als de waarde van de giftcard lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. 

Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar heb al betaald. Wat nu?
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Je hoeft dan verder niets meer te doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb nog een bedrag tegoed van Hof van Saksen. Wanneer ontvang ik dit bedrag op mijn rekening?
Heb je nog een bedrag tegoed van Landal, dan ontvang je dit bedrag automatisch binnen 10 dagen terug op de bankrekening die bij ons bekend is.

Na 4 weken nog geen bedrag van ons ontvangen?
Laat het aan ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.

Laat je terugbetaling nakijken Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Dat is vervelend. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen dit bedrag nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar de algemene voorwaarden van Landal, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw boeking annuleren.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?
Als je vanuit “Mijn reservering” betaald hebt via iDeal of Credit Card, ontvang je een betalingsbevestiging via e-mail. Als je betaald hebt via een elektronische overboeking, ontvangt je géén betalingsbevestiging. Je kunt de reservering online bekijken via de reserveringsbevestiging. Ook kun je de reservering bekijken in je account. Log in en voeg direct de reservering toe. Het reserveringsnummer vind je in het reserveringsbevestiging, die je hebt ontvangen per e-mail. Wanneer je nog niet hebt betaald ontvang je een bericht van ons. Helaas is het nog niet mogelijk om groepsboekingen online te bekijken en online te betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Indien Landal GreenParks de reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dien je direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neem hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn boeking betalen?
Bij het maken van een boeking vragen wij je om een aanbetaling te doen van 30% van het totaal te betalen bedrag.
Het restant bedrag van het totaal te betalen bedrag dient te zijn ontvangen door Hof van Saksen uiterlijk 8 weken voor de dag van aankomst op het park zoals staat aangegeven in de bevestiging van de boeking. Bij reservering binnen 8 weken voor aanvang van het verblijf dien je direct het totale bedrag te betalen.

Hof van Saksen is onderdeel van Landal GreenParks daarom verwijzen wij je voor een volledig overzicht van alle betalingsvoorwaarden door naar de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik na het maken van een boeking alsnog een kortingscode toevoegen?
Heb je een kortingscode of actiecode van Hof van Saksen, maar ben je deze tijdens het boeken vergeten te gebruiken? Geef dit dan binnen 14 dagen na het maken van de boeking via de onderstaande link door. Geef bij 'opmerkingen' de kortingscode aan ons door. Als dit een geldige code is, zorgen wij ervoor dat de korting alsnog wordt verwerkt in je boeking.
Geef je kortingscode door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.