Ik heb een vraag over:

Algemeen

Kan ik Hof van Saksen bezoeken voor een dag en gebruik maken van de faciliteiten?
Ja hoor, dat kan. Het is mogelijk om als daggast/regiogast gebruik te maken van de faciliteiten van Hof van Saksen. Bekijk de voorwaarden hier.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Voucher

Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in een keer besteden?
Nee, je kunt zelf bepalen hoe je de waarde van de recreatie-voucher wilt besteden. Wanneer je een nieuwe boeking maakt voor een lager bedrag dan de waarde van de recreatie-voucher, dan blijft het restant op de recreatie-voucher staan. We adviseren je daarom om de recreatie-voucher goed te bewaren. Let er wel op dat je de recreatie-voucher tot maximaal één jaar na uitgifte kunt inwisselen voor een nieuwe boeking. Heb je na 1 jaar nog niet de volledige waarde van je recreatie-voucher gebruikt, dan betalen we het restant terug.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke waarde heeft de recreatie-voucher?
De recreatie-voucher heeft de waarde van de reissom die je reeds hebt betaald.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen om het openstaande bedrag op mijn recreatie-voucher te ontvangen?
Zodra de vervaldatum van je voucher nadert (1 jaar na de datum van uitgifte), nemen we contact met je op per e-mail. Je hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. In de e-mail die je van ons ontvangt vragen wij je om via een beveiligde omgeving je gegevens met ons te delen. Binnen 4 weken na de vervaldatum van je voucher ontvang je van ons het resterende tegoed terug op je rekening.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn recreatie-voucher kwijt. Wat nu?
We hebben na het aanvragen de voucher naar je gemaild. Misschien kun je de voucher nog vinden tussen je e-mails (check ook even je ongewenste map). Mocht je de voucher daar niet kunnen vinden, dan kunnen wij de voucher opnieuw sturen. We sturen dit dan naar het e-mailadres dat je eerder heeft opgegeven.
Vraag hier opnieuw uw voucher aan Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De link in mijn e-mail om de voucher te verzilveren werkt niet. Wat nu?
Wanneer de link niet werkt van de voucher kun je contact opnemen met ons Contact Center. We helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een mail van jullie ontvangen en mijn gegevens ingevuld, wanneer ontvang ik mijn voucher-tegoed terug?
Na het invullen van je gegevens ontvangt je van ons een bevestigingsmail. Binnen maximaal 4 weken na de vervaldatum van de voucher ontvang je het bedrag dat op de recreatie-voucher staat terug op je rekening. De vervaldatum van de voucher is één jaar na de uitgifte datum van de voucher (deze staat vermeld op de voucher).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten voor de terugbetaling van het voucher-tegoed?
Uit veiligheids- en privacyoverwegingen bewaren wij niet alle betaalgegevens van onze gasten. We willen er graag voor zorgen dat je het resterende vouchertegoed ontvangt op je rekening. Daarom hebben wij je gegevens nodig.Je geeft dit door via een beveiligde verbinding.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een mail van jullie gehad om mijn gegevens door te geven voor de terugbetaling van mijn voucher-tegoed. Is dit een echte mail?
Ja, geen zorgen dit is een echte mail. Na één jaar vervalt het resterende tegoed op een recreatie-voucher. Gasten met een voucher waarbij de vervaldatum bijna afloopt ontvangen van ons een e-mail om de terugbetaling in gang te zetten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Het lukt niet om mijn gegevens achter te laten, wat moet ik nu doen?
Probeer eerst in te loggen op je MijnLandal-account en geef hier je gegevens door. Wachtwoord vergeten? Geen probleem. Je kunt gewoon een nieuw wachtwoord aanmaken. Ga naar het inlogscherm van jouw Mijnlandal-account. Vul je e-mailadres in en kies voor 'wachtwoord vergeten' als je probeert in te loggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Lukt het niet? Geen zorgen, dan zorgen er op een andere manier dat je het resterende vouchertegoed ontvangt. Je hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.