Praktisch

Adres

Hof van Saksen
Borgerderstraat 12
9449 PA Nooitgedacht Nederland

receptie@hofvansaksen.nl 

  

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Zo bent u altijd op de hoogte van de beste aanbiedingen, geweldige last minutes en nieuws over ons resort.

Aanmelden

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Veelgestelde vragen

Coronavirus
  • Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in een keer besteden?

    Nee, je kunt zelf bepalen hoe je de waarde van de recreatie-voucher wilt besteden. Wanneer je een nieuwe boeking maakt voor een lager bedrag dan de waarde van de recreatie-voucher, dan blijft het restant op de recreatie-voucher staan. We adviseren je daarom om de recreatie-voucher goed te bewaren. Let er wel op dat je de recreatie-voucher tot maximaal één jaar na uitgifte kunt inwisselen voor een nieuwe boeking. Heb je na 1 jaar nog niet de volledige waarde van je recreatie-voucher gebruikt, dan betalen we het restant terug.

  • Wat moet ik doen om het openstaande bedrag op mijn recreatie-voucher te ontvangen?

    Zodra de vervaldatum van je voucher nadert (1 jaar na de datum van uitgifte), nemen we contact met je op per e-mail. Je hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. In de e-mail die je van ons ontvangt vragen wij je om via een beveiligde omgeving je gegevens met ons te delen. Binnen 4 weken na de vervaldatum van je voucher ontvang je van ons het resterende tegoed terug op je rekening.

  • Welke waarde heeft de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher heeft de waarde van de reissom die je reeds hebt betaald.

Meer vragen
Hof van Saksen App Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Hoe oud moet ik zijn om een reservering te mogen maken bij Landal GreenParks?

    We nemen alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan 18 zijn dan ook niet geldig. We behouden ons het recht om zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren of speciale voorwaarden hieraan te stellen. Hof van Saksen is een uniek familieresort in de Drentse natuur. In verband met het behoud van het rustige en familiaire karakter is het resort niet geschikt voor groepen jongeren t/m 25 jaar en gelden er strikte huisregels. Voorafgaand aan het verblijf kunnen we een borgsom vragen die maximaal het totale bedrag van je boeking per accommodatie bedraagt.

  • Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks?

    Via onderstaande link vind je de algemene voorwaarden van Landal GreenParks.

  • Welke arrangementen kan ik reserveren?

    Geniet van de vele extra pakketten en services om het verblijf zo aangenaam en compleet mogelijk te maken. Je hebt de keuze uit verschillende arrangementen. Bekijk deze mogelijkheden en reserveer direct. Bekijk alle mogelijkheden

Meer vragen
Verblijf wijzigen of annuleren
  • Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

    Dat kan eenvoudig online via je persoonlijke account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
     
    We raden je aan om een annuleringsverzekering af te sluiten. Bekijk hier meer informatie over de Annuleringsverzekering. Deze annuleringsverzekering kun je tot 7 dagen na het maken van je reservering en tot maximaal 30 dagen voor aankomst afsluiten.

    Heb je een groepsboeking gemaakt? Neem dan contact op met het Contact Center, deze kun je niet online annuleren

     
     

  • Ik heb een reservering gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?

    Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). We helpen je daar graag verder.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/ of arrangementen bijboeken?

    Online, via je persoonlijke account kun je extra’s en/of arrangementen bijboeken. Ook kun je hier zelf reisgenoten toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen. En je kunt hier je reservering zelf annuleren. Log in of maak een account aan. Wil je de datum of accommodatie wijzigen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 1941 (gebruikelijke belkosten). We kijken graag met je mee wat er mogelijk is.

Meer vragen
Mijn Hof van Saksen account
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

    Het is mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te maken door op 'Wachtwoord vergeten?' te klikken. 

  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

    Indien je nog geen account hebt, kun je deze aanmaken door de volgende stappen te volgen:
    - Maak een account aan via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.
    - Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'.
    - Vul de gegevens in en klik op 'Aanmelden'.
    - Je ontvangt een e-mail om het account te bevestigen.

    Heb je al een account en krijg je een melding te zien? Neem dan contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

     

  • Waar vind ik de factuur?

    De factuur is niet online zichtbaar. Je vindt de factuur in de reserveringsbevestiging die je via de e-mail van ons hebt ontvangen. 

Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik heb een klacht over het resort. Waar kan ik mijn klacht kwijt?

    Ondanks de zorg en de inspanning kun je een klacht hebben met betrekking tot het verblijf op Hof van Saksen. Deze klacht dien je in eerste instantie ter plaatse bij de receptie te melden zodat de mogelijkheid kan worden geboden om de klacht ter plaatse op te lossen.

    Indien een klacht, ondanks de inspanningen van het resort niet naar tevredenheid is opgelost, dan heb je uiterlijk 1 maand na vertrek van het resort van het verblijf de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen bij:
    Hof van Saksen
    Afdeling Gastenservice
    Postbus 21
    9450 AA Rolde 

    of per email naar gastenservice@hofvansaksen.nl o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatie nummer. De klacht zal dan met de grootste zorg worden behandeld.
     
    Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Mocht deze oplossing ook niet tot tevredenheid leiden, dan heb je tot uiterlijk 3 maanden na vertrek van het resort de gelegenheid de klacht te laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie in Den Haag dan wel de klacht voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter. De beslissing van deze commissie heeft de kracht van een bindend advies.

    Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze Algemene Voorwaarden.

     

  • Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?

    We vragen je om uiterlijk 10.30 uur de accommodatie te verlaten. 

  • Wat wordt er van mij verwacht voordat ik uitcheck?

    Op de dag van vertrek hoef je niet langs de receptie te gaan. Met het oog op het milieu recyclen wij de boerderijpassen. De passen kun je achterlaten in de accommodatie en ons via de mail (receptie@hofvansaksen.nl) of via een WhatsApp-bericht laten weten dat je naar huis gaat. We vragen je om uiterlijk 10.30 uur de accommodatie te verlaten. Het bedlinnen hoef je niet af te halen. We verzoeken je om de vaatwasser aan te zetten en het afval weg te brengen. Je kunt de ramen op een kiepstand laten, de lampen uitdoen en dan de deur achter je sluiten.

Meer vragen
Praktisch tijdens je verblijf
  • Ik kom met het openbaar vervoer kan dit?

    Ja hoor, dat kan. Neem vanaf Station Assen bus 24 richting Stadskanaal en stap uit bij halte Veldweg in Nooitgedacht. Vanaf de halte loop je 50 meter terug en gaat linksaf de Veldweg op. Daarna is het nog 5 minuten rechtdoor lopen naar Hof van Saksen. 

    Vanaf Assen neem je buslijn 21 richting Emmen. Je stapt uit in Nooitgedacht, bij halte "Marwijksoord". Vanaf de halte steek je de weg over en loop je de Veldweg op. Het resort is dan nog 10 minuten rechtdoor lopen.

     

  • Kan ik mijn elektrische auto opladen?

    Ja hoor, dat kan. Hof van Saksen heeft in totaal 26 laadplekken. Er zijn 20 laadplekken op P1 en 6 laadplekken op 'Parkeren Daggasten'. We willen iedereen zoveel mogelijk de gelegenheid te geven om de auto te kunnen opladen. Daarom verzoeken we je om bij parkeerplaats P1 na 12 uur ruimte te maken voor de volgende auto. Na 12 uur wordt er automatisch een tarief van € 2 per uur in rekening gebracht. Bij parkeerplaats 'Parkeren Daggasten' wordt er na 6 uur automatisch een tarief van € 2 per uur in rekening gebracht.

  • Kunnen we parkeren bij de accommodatie?

    Om het authentieke karakter van de Saksische boerderijen geheel tot zijn recht te laten komen, is Hof van Saksen autoluw. Na het uitladen van je spullen bij de accommodatie kun je de auto parkeren op de centrale parkeerplaatsen P1, P2, P3 of P4. Ben je mindervalide en heb je hiervoor een verklaring? Geef dit dan aan bij de receptie voor een parkeerontheffing. Je kunt dan gebruikmaken van de daarvoor aangewezen mindervaliden parkeerplaatsen.

Meer vragen
Overige onderwerpen
  • Kan ik Hof van Saksen vinden via social media?

    Hof van Saksen is actief op verschillende social media kanalen zoals Instagram en Facebook. Zo kun je ons op verschillende manieren laten weten wat je van onze dienstverlening en producten vindt. Stel gerust vragen, geef advies, deel je ervaring of vakantiefoto’s en video’s op verschillende social media. 

  • Kan ik een adreswijziging doorgeven?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om je adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van het adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

  • Kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

    Wanneer je hier klikt, kun je jezelf direct aanmelden voor onze nieuwsbrief. Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvang je ook een aantal commerciële e-mails ter voorbereiding op het verblijf op Hof van Saksen.

Meer vragen
Giftcard
  • Hoe is mijn Landal giftcard verpakt?

    Wanneer je een giftcard bestelt die je per post ontvangt, is de kaart verpakt in een leaflet en je ontvangt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

    Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over de bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst of deze e-mail in de ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij je contact op te nemen met het Contact Center via het telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke kosten).

     

  • Tot hoelang van te voren kan ik een Landal giftcard bestellen?

    Wanneer de Landal Giftcard op maandag vóór 17.00 uur wordt besteld, is deze dinsdag in huis. Wanneer de Landal Giftcard op zaterdag wordt besteld, wordt deze op dinsdag bezorgd.

Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.
Download de Hof van Saksen App Haal alles uit uw verblijf! Met de Hof van Saksen App heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. Ontdek wat er allemaal te doen is op en rond het resort, bekijk de menukaarten van onze restaurants of bekijk de resortplattegrond.